Friday, April 27, 2012

Celik Mata Reset Minda: Keluarga


Mohon tinggalkan persoalan berkaitan keluarga di ruang komen. Hanya 50 soalan yang berkaitan akan terpilih untuk dijawab.

Terima kasih.

2 comments:

  1. Assalam w.b.t. Prof,
    sesetengah daripada kita cemburu apabila mendengar yang keluarga lain pergi berjalan-jalan mahupun pergi bercuti, sedangkan kita tidak pergi ke mana-mana melainkan duduk sahaja di rumah. pada pandangan prof, apakah cara yang boleh kita lakukan untuk mengelakkan perasaan cemburu itu membiak di dalam hati kita?

    ReplyDelete
  2. Insan yang ingin mencari redho-Mu

    Assalamualaikum w.b.t Prof

    Saya mempunyai masalah dengan adik beradik suami saya, untuk makluman Prof Ibu bapa mertua saya tinggal sebumbung dengan saya di atas sebab rumah mertua saya terbengkalai, jadi suami dan saya mengambil keputusan agar mertua saya tinggal bersama-sama kami. Dari pemerhatian saya sudah hampir 5 tahun kami tinggal bersama terdapat sindiran dari adik beradik suami saya kata mak mertua saya tinggal dengan saya teruk buat kerja rumah, menjaga seorang anak saya yang berusia 2 thn 4 bln saya tidak pernah menyuruh mereka membuat kerja-kerja di rumah, apabila saya keluar bekerja@berkursus. Apakah yang saya harus lakukan Prof.?

    ReplyDelete